fredag 8 augusti 2014

Sista semesterdagen

På måndag börjar jag jobba igen efter fyra veckors ledighet. Än så länge känns det lite svårt att ta in att jag ska gå upp klockan sju och in i vardagens stress igen, men det ser jag som ett bra tecken - på att jag verkligen har kopplat bort jobbet. Har haft en riktigt bra och skön semester där jag hunnit med ganska mycket olika saker.

Idag har jag städat och precis varit och styrketränat på gymmet. Lite allmänt seg i kroppen :( men ändå skönt att kunna träna mitt på dagen. Får se vad jag ska göra när jag ätit majskolvarna. Var lite sugen på att ta mig till havet efter gårdagens fantastiska kvällsdopp, men just nu har det tornat upp sig stora gråa moln på himlen. Annars kanske jag inviger arbetsrummet som blev klart igår! Hann också med en tur till tippen med en massa gammal skit + la ut lite grejer på Blocket som förhoppningsvis blir hämtade i morgon. Så skönt att få lite ordning! Och inte minst, bli av med onödiga saker.

Inga kommentarer: