lördag 23 augusti 2014

Städat och tränat

Under hela sommaren åt jag inte gröt en enda gång, men nu sedan jag har börjat jobba har jag börjat äta gröt till frukost igen. Förra veckan med blåbärssylt och den här veckan med färsk nektarin. Gott! Men idag, när det är lördag och ledigt, blev det en lite mindre nyttig frukost; rostat bröd med ost och marmelad, juice, te och kaffe. Annars brukar jag ofta koka ägg på helgen eller göra en god smothie, men idag orkade jag inte riktigt.

Efter frukosten satte jag igång att städa och blev precis klar innan det var dags att sticka till yogan. Ett pass där jag kunde gå djupt ner i övningarna och balansen var ovanligt bra :) Sedan har jag varit på torget och handlat blommor och ett helt kilo kaktusfikon. Mums! I eftermiddag blir det fotboll och jag hoppas att solen och värmen håller i sig.

Inga kommentarer: