torsdag 6 november 2014

Bakslag

Kände mig ju pigg i söndags och måndags, men sen var det kanske inte så smart att stå utomhus och skrika och sjunga i 90 minuter i tisdags… Men en fantastisk upplevelse - trots förlust! Malmö FF spelade verkligen bra, men hade inte den tur som krävs när man möter ett lag som Atletico Madrid. I vilket fall som helst kände jag mig sämre igen igår så istället för att ta sig till gymmet efter jobbet cyklade jag hem, pressade 2 morötter, 2 äpplen, en stor bit ingefära och en halv limefrukt för att fylla på med c-vitaminer. Och satt framför tv:n resten av kvällen. Vet inte om det var det som gjorde att jag kände mig pigg idag igen, men så var det i alla fall. Så idag har jag tränat. Styrka för rygg och armar blev det efter 20 minuter på löpbandet.

Inga kommentarer: