lördag 7 mars 2015

Drygt två mil

Jag är så glad och tacksam att jag orkade städa igår! Eftersom det var fortsatt datorstrul på jobbet så gick jag hem redan halv fyra igår. Hade redan bestämt mig för att jag inte skulle träna då jag skulle på premiären av Bikes vs Cars, men insåg när jag kom hem att jag skulle hinna städa. Sagt och gjort; hann både dammtorka, dammsuga och torka golven innan det var dags att ta sig till biografen. Filmen var bra och tankvärd - precis som de brukar vara när Fredrik Gertten gör film. Också fascinerande att han alltid lyckas hitta de mest fantastiska karaktärerna.

Började dagen idag med frukost i lugn och ro innan jag cyklade genom ett blåsigt Malmö till gymmet. 45 minuter på löpbandet fick det bli idag och därmed har jag kommit upp i 2 mils löpning den här veckan :) Nu ska jag bara eftersvettas klart innan jag ställer mig i duschen. Lite blodgivning tänkte jag sedan hinna med innan matchen. Inte heller dagens motstånd, Jönköping, bör vara något problem för mästarlaget men allt kan hända i cupen.

Inga kommentarer: