måndag 16 mars 2015

Smet

Tog ledigt i eftermiddags (!) I vanliga fall har vi alltid ledningsgrupp på måndagar, men inte idag. Men eftersom jag inte hade tagit bort detta ur almanackan hade jag inga andra möten inbokade och insåg plötsligt att jag skulle kunna ta ut lite av alla de inarbetade timmar som har en tendens att bara hamna på hög. Struntade därför i att jag har en massa saker att göra - de finns kvar i morgon - och gick hem :) Njöt av en solig och varm promenad, åt lunch på vägen och bryggde kaffe när jag kom hem. Fixade födelsedagspresent och tvättade ett fönster innan jag hämtade min cykel (ny slang, nytt däck och en ny bromsvajer) och tog mig till gymmet. Körde en timme med mest fokus på ben och kunde verkligen köra precis vad jag ville; det var ganska tomt. En bra dag!

Inga kommentarer: