fredag 27 november 2015

Det närmar sig

Nu ska jag bara jobba tre veckor till innan jag ska ha långledigt. Slutar mitt nuvarande jobb till jul och börjar inte mitt nya förrän den 1 februari! För första gången i mitt liv slutar jag inte på fredagen för att börja på måndagen utan nu kommer jag ha rejält ledigt emellan. Det känns jätteskönt! Dels hoppas jag kunna avsluta det mesta, sedan vila ordentligt och efter det vara tokpepp på det nya :)

Känns också bra att åka till alperna över jul för då tror jag det är extra lätt att släppa det gamla jobbet. Och sen ska det förstås bli jätteroligt att åka skidor! Lite synd att vi bestämde det lite för sent. Var sugen på att åka till Canazei - många som säger att det är både fint och bra skidåkning + att det är Italien - men resorna dit var slut. Nu blev det Val dÍsere. Skulle varit Tignes, men vi blev ombokade för hotellet vi hade bokat in oss på höll på att renoveras och blev inte klart i tid. Samma system visserligen, men verkar som Tignes är mysigare som ort.

Har därför försökt träna lite mer ben under november. Får se om det är tillräckligt. Idag blev det ett vanligt pass, men inga höjningar så risken är väl att det inte blir någon träningsvärk den här veckan.

Inga kommentarer: