söndag 8 november 2009

Däckbyte och biltvätt

Då var det vinterdäck på bilen. Och dessutom är den nytvättad och vaxad. Så nu kan det få bli vinter.

Även om en del av hjulmuttrarna satt riktigt hårt och fick ta i rejält, så tyckte jag inte det räckte som träning. Jag har därför varit nere på gymmet i drygt en timme nu på eftermiddagen också. Bröst, axlar och biceps var på schemat idag. Körde även lite benpress och lårcurl. Ett bra pass! Och vid "invägningen" visade det sig att jag nu väger 63 kilo! Bara två kilo kvar till målet.

2 kommentarer:

JaWe sa...

Förstår om du muttrade en del, när du fick ta i rejält för att få loss dem ;)

Det är bara att erbjuda grannarna hjälp med däckbyte också. Då är du snart av med ett par kilo till :)

BoelMaria sa...

Men jag vill ju inte bli av med några kilo - jag vill ju gå upp!!!