torsdag 19 november 2009

Lite klen...

Idag var det dags för vanligt PT-pass. Det började bra med chins och rodd, men när jag skulle köra marklyft började jag känna av gårdagens blodgivning. Lite snurrigt och sedan fick det bli lite lugnare under resten av passet. Pilatesövningar för framförallt magen blev det, men även lite olika sittande axelövningar och lårcurl. Men så fort jag skulle ta i eller la på lite extra protesterade kroppen. Trist, men inte så mycket att göra åt. Det är lite olika tycker jag hur mycket jag känner av blodgivningen. Ibland känner jag i princip ingenting alls och andra gånger så tar det ett par dagar innan jag känner mig som vanligt igen. Får se hur jag känner mig i morgon efter att ha tagit influensasprutan...

2 kommentarer:

JaWe sa...

Lämna blod och influensasprutan... Då har man rätt att vara "lite klen"

Hoppas att allt är bra!

BoelMaria sa...

Allt bra igen! Fortfarande lite öm i armen efter vaccineringen, men det är allt. Så i morgon blir det ett rejält styrkepass och kanske löpning igen.