tisdag 24 november 2009

Mest jobb, men lite träning

Börjar kännas lite tjatigt... Idag var jag på jobbet klockan åtta och gick därifrån klockan sex. Och den mesta tiden har gått åt till att korrigera texter; vi var tvungna att få ut ett utskick idag. Trots det hann jag med tre olika möten. Men nu är det bara två dagar kvar den här jobbveckan. På fredag åker jag nämligen till Berlin!!! Ska reka lite, även om det känns optimistiskt med Berlin Marathon 2010. Målet med resan är dock i första hand att bara koppla av, känna lite storstadspuls och förhoppningsvis se någon kul utställning. Tänkte inte ens ta med mig några träningskläder (!)

Jag har kört ett kort styrketräningspass nu ikväll. Det var dags för rygg och triceps, så det körde jag idag kombinerat med axlar och ben. Fortfarande är jag seg i kroppen - inte kul. I morgon ska jag ta en vilodag och äta ordentligt så hoppas jag att det känns OK igen på torsdagens PT-pass.

Inga kommentarer: