torsdag 26 november 2009

Jobbat och tränat, snart dags att packa!

Vaknade med huvudvärk i morse och den har fortfarande inte släppt... Men har ändå lyckats ha en produktiv dag på jobbet och tränat efter det. Idag körde jag ett pass med min PT och det kändes lite trist att vara lite klen i kroppen även denna vecka. Men nu blir det ingen träning med honom nästa vecka, så förhoppningsvis är jag riktigt laddad och full med energi och ork torsdagen efter det! Dagens pass blev det ändå en del tunga övningar med fokus på framförallt ben, triceps och rygg. Märker viss skillnad nu och tycker att det börjar synas lite tydligare också. Det är kul :)

Nu ska jag bara hälla i mig min gainer, duscha och byta om innan jag plockar fram resväskan. Ska bli så skönt att komma iväg några dagar och det ska verkligen bli kul att komma till Berlin igen (det är minst 5 år sedan jag var där senast)!

Auf wiedersehen!

1 kommentar:

JaWe sa...

Hoppas att huvudvärken släpper och att du får några bra dagar i Berlin.
Kul att träningen ger något också :)