torsdag 5 november 2009

Latmasken som slagit till?

Den här veckan har det varit dåligt med träning - igen! Efter att ha haft en bra, jämnt fördelad träningsdos på 4-5 dagar i veckan under flera månader, så var det idag första gången sedan i måndags som jag tränade. Mitt jobb och min träning kolliderar lite för mycket just nu plus att jag har lite andra saker på gång som kräver min närvaro på fritiden (hemliga än så länge...). Men som sagt; idag blev det träning igen i alla fall. Värmde upp med två kilometer på löpbandet innan 1 timmes tufft PT-pass. Hade dessutom inte kört någon styrketräning sedan förra veckans pass, så jag fick skämmas lite... Ökade ändå i två övningar - i bröstpress med hantlar och enhandsrodd på bänk!

Resten av veckan ska jag trots allt få till åtminstone ett styrkepass, kanske yoga på lördag och någon löpning. Anledningen till jag är osäker på yogan är att "mitt" vanliga pass är ersatt med NIKE Dynamic Yoga Training.

Inga kommentarer: