måndag 23 november 2009

Keso, avocado och mackor

Nu har jag fyllt på med en 250-grams burk med äppel-päron-och vaniljkeso, en macka med skinka, en macka med ost och en hel avocado. Och börjar bli människa igen...

På kvällens step-pass var det första gången på länge som jag kollade på klockan under själva passet. Och då hade det bara gått 20 minuter... Det berodde inte på att passet var tråkigt, utan på att jag inte hade samma ork som vanligt. Jag antar att det är en kombination av 9 timmars intensiv arbetsdag med lite för lite mat (trots att jag varit duktig och ätit mellanmål både på för- och eftermiddagen), dåligt med sömn och förra veckans vaccination och blodgivning. Hoppas verkligen att det är orsaken, för annars är jag lite orolig med tanke på torsdagens PT-pass.

Inga kommentarer: