måndag 30 november 2009

Tillbaka från Berlin

Nu är jag hemma igen efter tre dagar i Berlin. Har gått massor - som jag brukar när jag på semester - ätit och druckit gott, sett och upplevt mycket! Kommer nog en kort rapport och kanske lite bilder längre fram i veckan. Men jag hade som sagt inga träningskläder med. Blev dock sugen när jag såg löpare på olika ställen i stan. Jag konstaterade också att Berlin är relativt platt; skönt med tanke på eventuellt marathon så småningom...

Efter tre träningsfria dagar var det skönt att komma till gymmet och köra ett effektivt styrketräningspass idag (fick hoppa mitt vanliga step-pass eftersom jag ska på mitt första styrelsemöte idag). Passet kändes bra! Orkade ta i - bra att vila ibland :) - och ha ganska tunga vikter framförallt i ryggövningarna.

Inga kommentarer: