söndag 8 april 2012

Skönt med ledigt

Solen skiner, men det är kallt i vinden. Var väldigt lite folk ute när jag cyklade till yogan för en och en halv timme sedan och fortfarande ganska lugnt och tomt i stan nu när jag cyklade hem faktiskt.

På yogapasset var det däremot en del folk. Kändes skönt att sträcka ut - speciellt mina lår som jag har haft grym träningsvärk i de senaste dagarna... Kunde gå djupt i positionerna idag och t.o.m. balansövningarna gick helt OK!

Resten av dagen tänkte jag ägna åt enklare cykelvård och omplantering av krukväxter. Och kanske en promenad med fika i Slottsträdgården. Känns väldigt lyxigt att ha ännu en ledig dag i morgon också :)

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Ja det är härligt med extra lediga dagar. Låter som en skön plan för resten av dagen också!

BoelMaria sa...

Ja, verkligen skönt!