måndag 30 april 2012

Jobb idag, men ledig i morgon

Det är skönt med de här uppstyckade veckorna, tycker jag. Precis lagom doser jobb, så jag hinner smälta allt nytt mellan varven. Fast det är en hel del som ska bli färdigt även de här korta veckorna och jag blir lätt nervös när jag tittar i almanackan. För på fredag är jag på utbildning i Kristianstad hela dagen och på måndag-tisdag nästa vecka är jag i Norrköping på konferens, sedan är det en heldagskonferens - visserligen i Malmö - nästa torsdag... Vet inte riktigt när jag ska få till själva jobbet. Fick i alla fall en hel del gjort idag.

Tog en sväng till gymmet efter jobbet. Kändes lite konstigt att träna inomhus en sådan här fin och varm dag. Speciellt eftersom det stod löpning på programmet. Men jag räknar kallt med att det blir fint i morgon med och att jag kan njuta av sol och värme då. Kanske blir det grillning utomhus ikväll också.

Inga kommentarer: