tisdag 10 augusti 2010

Andra dagen på jobbet efter semestern

Igår började jag jobba. Och hjärnan kändes som om den var full av klister... Lyckades ändå prestera en hel del och inte minst gå igenom alla mejl. Kom däremot hem med en riktigt jobbig huvudvärk och undrade om jag verkligen har rätt jobb... Fast redan idag kändes det annorlunda. Helt plötsligt hade hjärnan en annan fart och det kändes nästan som vanligt. Och jag kom helt plötsligt på varför jag gillar mitt jobb så mycket :)

Därför var det enkelt att cykla ner till gymmet efter jobbet idag. Körde däremot bara ett 45 minuterspass, för det märktes att jag bara hade ätit soppa till lunch. Inledde med att värma upp med 2 km på löpbandet (skorna känns fortfarande bra!), sedan blev det bröstpress, armhävningar, flies, "Arnold", sumolyft, biceps med stång och liggande lårcurl.

Nu när jag börjat jobba är det dags för PT-träning igen och hoppas kunna boka in första tiden nästa vecka. Både bävar och ser fram emot det!

Inga kommentarer: