söndag 8 augusti 2010

Det regnar

I morgon ska jag börja jobba efter drygt fyra veckors ledighet. Det känns fortfarande lite overkligt och jag har inte ens fått söndagsångest än!!! Kanske beror det på att jag inte riktigt fattat att jag ska gå upp klockan sju i morgon eller så beror det på att jag har haft en väldigt skön semester. För det har det varit. Jag har hunnit med att träffa familjen, se och uppleva nya platser och inte minst njutit av det fantastiska vädret. Att det regnar idag spelar ingen som helst roll, för det är länge sedan som jag har haft så bra semesterväder som den här sommaren! Och för mig betyder solen och värmen ganska mycket för återhämtningen.

Funderade på att springa utomhus idag, men ville testa mina nya skor igen. Så det blev en tur ner till gymmet idag igen. Ökade dosen till 20 minuter på löpbandet idag och det kändes också bra. Ska försöka ta det lite lugnt med upptrappningen och bara öka successivt, men efter dagens pass kan det bli svårt... Körde sedan bara lite ryggövningar, triceps och en magövning innan jag cyklade hem igen.

Om det blir uppehåll ska jag nog spela en omgång minigolf i eftermiddag och kolla på en jobbarkompis koloniträdgård. Hon är med i Tusen trädgårdar och har öppet hus idag.

Inga kommentarer: