tisdag 3 augusti 2010

Nya skor

Idag har jag äntligen tagit mig till Löplabbet för att inhandla ett par nya innelöparskor!!! Mina gamla skor har gjort sitt på löpbandet för länge sedan och jag har därför inte använt dem mer än när jag styrketränat. Dessutom har jag ju inte kommit igång ordentligt med löpningen, men de få gånger som jag sprungit har jag priorioterat utomhuslöpningen. Men nu hoppas jag att det ska bli en bra löparhöst och att jag ska kunna kombinera inom- och utomhuslöpningen på ett bra sätt - jag vet ju hur svårt det kan vara att komma ut och skpringa när det blåser och regnar på tvären i Malmö på höstarna...

Vad blev det för sort då? Ett par Mizuno Wave Alchemy 10. Har inte haft Mizuno tidigare, men dessa satt som en smäck på foten. Längtar redan efter att få prova dem! Det får dock vänta ett par dagar, för nu bär det av till Stocklholm för ett par dagar med min bror med familj.

Inga kommentarer: