tisdag 17 augusti 2010

Ny träningsvecka

Jag har kommit igång bra med träningen nu, så idag vågade jag SMS:a min PT för att boka in en tid nästa vecka... Visst är det lite sjukt; att jag jag känner att jag inte kan vara helt otränad när jag träffar min PT?!

I vilket fall som helst blev det ett vanligt pass på gymmet idag, efter att ha inlett veckan med en vilodag från träningen igår. Inledde med uppvärmning på löpbandet i 20 minuter och körde sedan övningar för rygg, triceps och mage. Följer i stort sätt mitt gamla upplägg från i våras, men byter ut vissa övningar.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Klart man vill vara i hygglig form när man möter sin PT. Det blir lite roligare då.
PS. Naprapaten får vänta. Ryggen är okej och jag simmar en del, vilket funkar för mig.

BoelMaria sa...

Skönt att ryggen är bättre!