söndag 22 augusti 2010

Beautiful Blogger

Jag fick följande "award" från rysken i morse. Tack! Fast utmärkelse? Det är väl snarare en utmaning, där man ska kopiera in bilden i sin blogg, ge awarden vidare till sju andra bloggare och länka till dem. Till sist ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv. Så jag har spenderat dagen med att fundera på vilka bloggare jag ska länka till och vad som är intressant med mig... Tråkigare kan man ha en regnig söndag som denna :)
Här kommer min lista över bloggare som jag härmed ger awarden till:
1. Löparjanne - för att han är en av mina trognaste läsare
2. Äta träna kämpa - för att det är en blogg som jag börjat läsa ganska nyligen
3. Pladuska - vars blogg jag läser, men som jag tyvärr inte kommenterar så ofta
4. Orka mera - den träningsblogg som jag tror jag har följt längst
5. Sofie springer - för att hon inspirerar mig med sina texter och bilder varje dag
6. Upp och hoppa - för att jag läste ett bra inlägg där förra veckan
7. Ronjas resa mot målet... - för att hon är imponerande
Så var det det där med 7 intressanta saker om mig själv...
1. Jag vill bli författare en dag
2. Jag har sett ligafotboll både i Milano och Rom
3. Jag kan byta däck på bilen - utan hjälp
4. Jag var urusel på idrott i skolan och valdes alltid sist i alla lagsporter
5. Jag läser minst en skönlitterär bok i veckan
6. Jag gör en helt OK tiramisu
7. Jag älskar katter

4 kommentarer:

Andrej sa...

Oj, det där gjorde du bra!

BoelMaria sa...

Vilket av det?!

JaWe sa...

Tack för att jag fick vara med på din lista... :)

BoelMaria sa...

Varsågod!