onsdag 17 oktober 2012

Höstkänsla

Jag är lite småsnuvig. Och är lite skrovlig i halsen vissa dagar. Men jag känner mig inte sjuk, så jag tränar som vanligt. Idag nötte jag löpband i 45 minuter - i mina nya skor. Det är något som spänner över foten, men jag skulle tro att det bara beror på att jag snörar åt dem för hårt. Har i alla fall inte fått skavsår, även om det är något som stör lite, lite grann.

Det märks att hösten har kommit på allvar nu. Träden har börjat skifta färg och man får väja för de nedfallna kastanjerna på cykelbanorna. Sätter också på ljuset på morgonen när jag cyklar till jobbet och nu i kväll fick jag sätta på det på väg hem från träningen. Men annars är det faktiskt ovanligt varmt här idag och jag behövde inte ha några handskar på mig på hemvägen :)

Inga kommentarer: