torsdag 25 oktober 2012

Veckans tredje pass

Idag har det blåst i Malmö. Det är inget ovanligt. Men idag var det värre än vanligt. Var inte så kul i morse när jag kämpade i motvinden, men desto skönare när jag skulle hem i kväll.

Kom inte iväg från jobbet förrän kvart i sex, efter nästan 9 timmar, och funderade faktiskt på att hoppa över träningen. Men jag hade träningsväskan med mig och eftersom jag ska på viktig match* i morgon blir det ingen träning då. Jag hade ju stolpiga ben igår, så jag hade bestämt mig för att värma upp på cykel idag, men alla cyklarna var upptagna. Så det fick bli löpbandet i alla fall, fast jag gick och hade ganska mycket lutning istället. Körde sedan rygg, tri- och biceps. Nu är jag hemma, har ätit och ska nu bara bocka av resten av dagens tåhävningar innan jag hoppar in i duschen!

* MFF-Djurgården - och Malmö behöver tre poäng för att fortfarande ha chansen för att vara med i guldstriden!

1 kommentar:

Suzan sa...

Skönt att träningen blev av iaf! Bra jobbat!