lördag 27 oktober 2012

Mjuk i kroppen

Lite annorlunda yoga idag. En annan tid, en annan plats och en annan instruktör. Och därmed ett annat pass. Framförallt en varm sal med stora fönster där solen flödade in. Kroppen blev därför snabbt varm och rörligare än den brukar vara när jag tränar på söndagsförmiddagar. Dessutom ett annat flöde i övningarna, ett långsammare tempo och ett annat fokus. Bra alternativ till mitt vanliga pass på söndagar och kanske som ett komplement. Blev nämligen inte alls lika svettig och kändes inte riktigt som ett träningspass även om vissa positioner var utmanande för kroppen. Men bra uttänjning och utmanande balansövningar (min stora svaghet och som jag borde träna mer på...). Känner mig nu fylld av ny energi  och ser fram emot bloggträffen i Lund i eftermiddag - även om det är lite pirrigt att träffa så många nya människor på en gång :)

Inga kommentarer: