lördag 10 oktober 2009

Bra start på lördagen

Idag var det dags för yoga igen. Har inte varit med på flera veckor på grund av vrickningen och nu senast förkylningen, men idag var det dags tyckte jag. Det gick över förväntan! Eftersom jag fortfarande är ganska snorig så kunde jag inte köra yogaandning under hela passet, men kroppen kändes stark och alla övningar funkade faktiskt. Efter yogan stannade jag kvar på gymmet och körde en halvtimme styrketräning för rygg och triceps. Det kändes också bra! Så 1½ timmes träning måste väl vara en bra start på en lördag, eller hur?! Har även hunnit med att handla äpplen och kronärtskockor på Bondens egen marknad (näst sista helgen för säsongen).

Nu blir det några timmars vila, kanske en sväng på stan för att köpa nya handskar (lyckades tappa bort mina gamla i veckan...) och sedan ska jag på Skånes dansteaters nya föreställning Black Silk. Ska bli jättespännande! Kvällen lär avslutas i soffan framför Sverige-Danmarks-matchen...!

2 kommentarer:

JaWe sa...

Det var tråkigt för oss fotbollsintresserade det som hände i lördags... Men du fick ihop en bra träningstid på lördagen.

BoelMaria sa...

Ja, fotbollen vill jag inte ens tänka på, men jag är själv nöjd med träningsdosen i lördags :)