torsdag 22 oktober 2009

Magont

Den här veckan har det blivit lite si och så med träningen. Det blev ju ett lite kortare stryrketräningspass i måndags och sedan har det bara blivit vardagsmotion resten av veckan. Cyklade runt i stan på olika möten igår och kom nog upp i drygt en mil totalt och i tisdags var jag faktiskt med på lunchpromenaden på jobbet för första gången. Men inget av det räknar jag som "riktig" träning. Därför var det skönt att köra PT-pass idag. Vi inledde med 3-4 ryggövningar, körde sedan knäböj och biceps. Efter det blev det en rad olika magövningar och jag inbillar mig att det är just i magen jag kommer känna träningsvärken den här veckan...

Resten av veckan ska jag försöka få till yoga, minst ett styrketräningspass och kanske en löptur. Det borde gå.

Inga kommentarer: