söndag 18 oktober 2009

Löpare igen!

Efter att ha suttit 4 timmar i bilen idag och lika många timmar igår hade jag enorm träningsabstinens. Speciellt efter att ha suttit inne och tittat på det fantastiska höstvädret hela dagen idag. Så när jag kom hem efter dop och överraskningsbröllop (superkul!) så bytte jag om och tog min första löptur på flera veckor. En ganska beskedlig runda på 3,8 km, men foten höll! Och det var det viktigaste. Kände förstås av den, men det hindrade mig inte och jag vågade springa på som vanligt efter ett par minuter.

2 kommentarer:

JaWe sa...

Härligt att du fick komma ut på en löprunda och att foten höll.
Hoppas att du slipper alla besvär nu och kan fortsätta att springa.

Håller tummarna för det!

BoelMaria sa...

Ja, det var fantastiskt! Ska förhoppningsvis få till en ny löptur i helgen och sedan lägga upp planerna för mer regelbunden löpträning igen. Ser verkligen fram emot det!