torsdag 29 oktober 2009

Hurra!

Idag gick det riktigt bra att träna! Efter gårdagens sega pass hade jag inte allt för stora förhoppningar på att det skulle kännas bättre idag. Men det fanns kraft kvar i musklerna och jag höjde mig faktiskt i hela tre olika hela övningar! Speciellt kul är det att se att mina ansträngningar med mycket ryggövningar har gett resultat, men ökningen i bröstpress med hantlar är jag också stolt över.

Sedan känns det ju bra att kunna värma upp på löpbandet utan att det gör ont varken i smalbenet eller fotleden. Längtar efter ett riktigt skönt löppass utomhus! Får se om jag hinner med det i helgen bara... Ska till Köpenhamn och se Saltimbanco och ska faktiskt sova kvar. Sedan är det ju sista matchen för säsongen på söndag eftermiddag. Fast en halvtimmes löptur borde jag hinna med; slutar ju lite tidigare i morgon också.

Inga kommentarer: