måndag 19 oktober 2009

Malmö förlorade

Har pendlat mellan hopp och förtvivlan tillsammans med 18 000 andra MFF-supportrar. Trots bra spel förlorade vi hemma mot Göteborg. Inte så kul.

Hann träna ett kort pass efter jobbet och innan matchen. 50 minuter styrketräning fick det bli idag, eftersom jag skulle missat halva matchen om jag hade gått på step-passet. Inte världens bästa förutsättningar, eftersom jag fick stressa från jobbet för att hinna till gymmet och sedan stressa därifrån för att hinna duscha och byta om innan jag cyklade iväg till matchen. Samtidigt ville jag verkligen träna idag, för det är otroligt stressigt och mycket att göra på jobbet och jag behöver verkligen träningen för att orka.

2 kommentarer:

JaWe sa...

Tråkigt för dig och de andra Malmö supportrarna att det blev förlust.
Det positiva är att Göteborg nu kan hota AIK i guldstriden. Men det är väl ingen tröst för dig...

Låter som du har det riktigt stressigt. Bra att du ändå ser till att träna.

BoelMaria sa...

Ja, man får vara glad för det lilla... Jag hoppas verkligen att vi spöar det andra Göteborgslaget i morgon :)